2016. május 2., hétfő

Áprilisi zárás

forrás
Az április egy igen mozgalmas hónap volt a számomra, mégis, mintha végtelen hosszúságúra nyúlt volna. A különböző iskolai teendők, a táncpróbák és a nyelvvizsga közé azért mégiscsak befért egy kis olvasás, még ha a Könyvfesztiválra nem is sikerült kijutnom. És el sem merem hinni, de már csak 1,5 hónap van a nyári szünetig! Még egy utolsó hajrá az év végi jegyekért, és utána következik a 2 hónap zavartalan semmittevés! :D

Olvasások, beszerzések:
Áprilisban rákaptam a könyvtárazásra, ugyanis rájöttem, hogy ha onnan veszek ki olvasnivalót, a lejárati határidő miatt el kell olvasnom, így pedig nagyon könnyen csökkenthetem a várólistám. Így ez a hónap lényegében a régóta vágyott könyvek ’’kivégzéséről” szólt.
Újdonság a polcomon Rick Yancey: A végtelen tenger című regénye, (az Ötödik hullámról értékelés ITT) és Anne C. Voorhoeve: Liverpool Street c. könyve, amit már a borítóleleplezésnél kinéztem magamnak.


Szóval, az alábbi 9 regényt sikerült kipipálnom áprilisban:
Elizabeth Richards: Sötétség városa: Több embertől is hallottam már, hogy ez nem egy kiemelkedő alkotás, viszont a borítója nagyon megtetszett, ezért végül mégis úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom vele. Igazat kell adjak a többieknek, ha valaki jó disztópiát akar olvasni, akkor ezt a könyvet messziről kerülje el.

Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Az Árnyvadász Akadémia: Amíg rá nem veszem magam, hogy nekikezdjek a Lady Midnight enyhén szólva is vaskos kötetének, addig valószínűleg ezekből a novellákból fogok szemezgetni. Az Árnyvadász Akadémiától mégsem voltam elájulva, egész jó, csak mégsem az igazi.

Holly Smale: All That Glitters: A Geek Girl sorozat 4. kötete, ami egyszerűen elvarázsolt! Harriet végre kiscit megbékél önmagával a könyv végére, és ha visszatekintünk, akkor látszik igazán, hogy mennyit is fejlődött a karaktere a 4 könyv alatt.

Lauren Kate: Fallen – Kitaszítva és Lauren Kate: Torment – Kín: A 2016-os Várólistacsökkentés keretében vetem kézbe az 1. részt, ami még viszonylag tetszett is, bár nem estem hasra tőle. A folytatásra viszont már csak azt tudom mondani, hogy a cím hűen jellemzi a tartalmat, szinte kín volt végigolvasni.

Neal Shusterman: Unwind – Bontásra ítélve: Egy könyv, amiről nem gondoltam volna, hogy tetszhet. Eredetileg ezt tesóm kölcsönözte ki, viszont ha már úgyis itthon volt, akkor gondoltam, én is elolvasom. Először ódzkodtam tőle, mert nincs benne szerelmi szál, csak tényleg ilyen 1-2 oldalnyi, ezért nem voltam benne biztos, hogy tudnám élvezni. De végül kiderült, hogy nagyon is nekem való, nem kell hozzá csöpögős szerelem, hogy ne tudjam letenni! Egyszerűen imádtam, akciódús volt és pörgős.

On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik: Miután Zsebi és RavenS annyit áradoztak a könyvről, kénytelen voltam én is elolvasni, mert már nagyon furdalta az oldalamat a kíváncsiság. Kellemes meglepetésben volt részem, nem lett abszolút kedvencem a könyv, viszont szórakoztató volt és izgalmas.

K. A. Tucker: Ten Tiny Breaths – Tíz apró lélegzet: Ez a könyv… nem is tudom, mit mondjak róla. Egyszerre szeretem és utálom. A szereplőkkel nagyon nem vagyok kibékülve, de a történet maga szívfacsaró és ötletes, egy óriási váratlan fordulattal.

Rachel Hawkins: Demonglass – Démonüveg: A sorozat 1. része anno nem igazán nyűgözött le, de már nem emlékeztem, hogy mi kivetnivalót találtam bene, és érdekelt a folytatás, így elolvastam a folytatást. Rájöttem, hogy a stílussal volt bajom, a szleng, a káromkodás és a flegma elbeszélésmód sosem állt közel a szívemhez, főleg nem egy regényben. Egyébként egész jó kis történet, nem valami eget rengető, de egynek elmegy.

Blog:
Ebben a hónapban egész sokminden történt a blogon. Túlléptük a 17000 megtekintést, amit szeretnék megköszönni, mert számomra ez egy óriási szám.
Kikerült összesen 13 bejegyzés, ebből 3 önálló könyvkritika (Méregtan, Girl Online, A könyvtolvaj), egy Könyvestények rólam tag, az első Idézetmánia bejegyzés, pár sor a blog 1. születésnapja alkalmából, a márciusi zárás, és a Geek girl hét keretein belül 6 poszt.
A blog történelmében először rendeztem tematikus hetet, ezért egy tapasztaltabb blogger, Zsebi segítségét kértem a dolog lebonyolításához, mivel ő is imádja a sorozatot. Nekem tetszett a hét, remélem Nektek is, élveztem a szervezést, és hogy végre kicsit fellendült az élet az oldalon. Bár kis csalódás volt, hogy bár a létező összes közösségi platformon próbáltuk utolérni Holly-t, végül mégsem sikerült, de majd következő alkalommal jobban próbálkozunk.
Íme egy kis ütemterv a héthez:

Remélem a ti áprilisotok is remekül, olvasásban gazdagon telt. Kitartás, már nem kell sok a nyárhoz! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése