2016. március 11., péntek

Totally should have book tag

Zsebi újabb book tag kitöltésére invitált, amit ezúton is szeretnék neki megköszönni. J Egy könyvmolyban számtalan kívánság körvonalazódhat meg egy-egy könyv olvasása közben. Ez velem is gyakran megesik, így most kipanaszkodom magam Nektek. :D


1. Bárcsak kapott volna folytatást!
Rainbow Rowell: Eleanor és Park című regényének végét mindig is túl szomorúnak és lezáratlannak találtam ahhoz, hogy ne kapjon folytatást, de eddig még nem igazán láttam róla infót, hogy az írónő folytatná a két fiatal történetét. Pedig mennyi mindent ki lehetne még hozni belőle!

2. Bárcsak lenne egy spin-off sorozata!
Miután végre rájöttem, mi is az a spin-off (Ha az elméleteim helyesek, akkor valami olyasmit takar a dolog, amikor egy mellékszereplő saját könyvet kap saját történettel.), egyből a Cinder és Ella jutott eszembe Kelly Oramtől. Egyszer úgy, de úúúúúúgy elolvasnám Juliette történetét is! *-*


3. Bárcsak több könyvet írna!
Kedvenc írónőim/íróim sora végtelen, és szinte mindegyiküktől el tudnék fogadni még 1-2 új megjelenést. Legjobban talán Kelly Oram, Sarah J. Maas, Marie Lu, Holly Smale és Leiner Laura stílusa fogott meg a legjobban, ha ők publikálnának friss regényt, mindenképp a polcomon landolna a könyv. (Már így is kaparom a falat egy Lady Midnight és Queen of Shadows kiadásért…)

4. Bárcsak ne vele jött volna össze!
Alexandra Bracken: Sötét elmék könyvének olvasása közben egész végig azt kívántam, Ruby bárcsak Dagival jött volna össze Liam helyett. Az a srác annyival intelligensebb és szimpatikusabb, mint ez a szőke herceg, és a lánnyal is sokkal jobban összeillettek volna.

5. Bárcsak máshogy ért volna véget!
Ebben a kategóriában két jelöltem is van. Az egyik a Csillagainkban a hiba John Greentől. Ezen szerintem nincs mit magyarázni, lányok ezrei siratták meg könyv végét világszerte.
A másik pedig Leiner Laurától a Késtél. Csak és kizárólag együtt szabad megvenni az első 2 részt, mivel az a brutális függővég még a legedzettebbeket is az őrületbe kergeti.

Forrás
6. Bárcsak film készülne belőle!
Ez most komoly? Legszívesebben az összes kedvencemet megnézném a moziban. Viszont ha kötelező választani, akkor Cassandra Clare: Hamuváros regényét filmesíttetném, meg, ugyanazzal a szereplőgárdával, akik a sorozat első kötetéből készült filmben is szerepeltek. Szerintem ők tökéletesen alakították a karaktereket, és sok nem könyvmoly barátom is szívesen megnézné a folytatást.

7. Bárcsak sorozat készülne belőle!
Újabb fogós kérdés, mivel nem igazán szeretem a sorozatokat, és a Végzet ereklyéiből készült valami csak még jobban elvette a kedvem tőlük. De ha jól tudom, akkor Kiera Cass Párválasztó trilógiájából sorozatot is fognak készíteni, azt szívesen megnézném. Majd. Egyszer. Valamikor. Ha időmilliomos leszek 900 macskával.

8. Bárcsak egy szemszögből íródott volna!
Nagyon nehezen találok ide tartozó könyvet, mivel imádom, ha egy sztori több szemszögből íródik. De talán M. Leighton: Rajtad áll könyvének nem ártott volna, ha a fiúk nem vesznek részt a mesemondásban, mivel így túl hamar kitaláltam a csattanóját az egésznek. :/

Most mondjátok, hogy nem csúnyácska
9. Bárcsak megváltoztatnák a borítóját!
Richelle Mead: Vámpírakadémia című regényére rendesen ráférne a cicomázás. Nekem ez a borító abszolút nem tetszik, szerintem olyan, mintha egy amatőr képszerkesztő egymásra pakolt volna néhány képet, a tetejére meg egy fotót egy zombilányról.

10. Bárcsak megtartották volna az eredeti borítókat!
Samantha Shannon Mímes rendje egyértelműen ebbe a kategóriába tartozik. Még mindig nem értem, hogy mi köze van a macskának a történethez, ezenfelül pedig még az itthon kiadott 1. rész borítójához sem illik. (World problems, I know…)

11. Bárcsak ne is folytatódott volna!
Colleen Hoover: Hopeless – Reménytelen című könyvét imádtam. Viszont amikor elkezdtem a folytatást, a Reményvesztettet, nem jutottam tovább a 30. oldalán. Az eredeti történet úgy volt tökéletes, ahogy volt, nem hiszem, hogy ezzel a folytatással meg kellett bolygatni a már egyszer lezárt szálakat.

12. Hívj ki valakit!
Konkrét embert most nem szeretnék kihívni, akinek megtetszett a tag, nyugodtan vigye, és töltse ki. J

6 megjegyzés:

  1. A losing hope annyival jobb, mint a hopeless *.* Nem érteleeek! :D

    VálaszTörlés
  2. Spin-off az előzmény történet, rész, nem egy mellékszereplő kap egy saját történetet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előzmény történet a prequel (https://en.wikipedia.org/wiki/Prequel), amikor egy történet előzményeiről ír a szerző. Ilyen például a Négyesről szóló novellák egy része, amik még A beavatott előtt játszódnak.
      A spin-off (https://hu.wikipedia.org/wiki/Spin-off) pedig az, amikor több könyv/sorozat ugyanabban a világban játszódik, vannak közös szereplők, például lehet az, amit Netra is írt, hogy egy mellékszereplő kap egy saját történetet, de ez nem igaz minden spin-offra.
      Például a Bloodlines a Vámpírakadémia spin-offja, én az új Párválasztó könyvekre is spin-offként tekintek, hiszen a trilógia után 20 évvel (vagy mennyivel) játszódik a történet, és a Cassandra Clare könyvek is spin-off sorozatok.

      Törlés
    2. Köszi Nalina, így példákkal prezentálva már sokkal jobban értem mi is akar lenni a spin-off. :)

      Törlés