2015. október 9., péntek

Blogger Identity Tag

Sziasztok!
Egy újabb book taggel készültem, amit ezúttal a Kis Könyves Bloggerekkel mi magunk állítottunk össze. A csapat többi tagja is ki fogja tölteni, a válaszaikat a bejegyzés alján levő linkeken keresztül érhetitek el.
Ez a tag kicsit személyesebb, mint a többi, ahogy a cím is mutatja. Ezzel az volt a célunk, hogy jobban megismerjetek minket, a szokásainkat, ambícióinkat, hogy milyenek is vagyunk.

1.) Mikor és miért kezdtél el blogolni?
2014. áprilisában indultam el a könyves bloggerré válás útján. Kezdtem besokallni, hogy csupa anti-olvasó emberrel vagyok körülvéve az akkori osztályomban, és senkivel sem tudom megosztani a könyvek iránti rajongásomat. Ráadásul a könyvesboltban is képes voltam órákat álldogálni, kezemben egy kupac regénnyel, amik közül 1-et kellett volna kiválasztanom, de nem tudtam, melyiket. Aztán rátaláltam a Könyvek erdeje című oldalra, és felcsillant a szemem, ráeszmélve, hogy ezt én is szívesen csinálnám.


2.) Van/volt már több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?
Ezen kívül belekezdtem még egy fantasy történetes blogba is, de a 8. fejezet megírásánál nem jutottam tovább. Rájöttem, hogy olvasni sokkal jobban szeretem a könyveket, mint írni.

3.) Miért pont könyves blogot írsz?
Mert fanatikusan imádom a könyveket! Ez az egyik legállandóbb pont az életemben, és már rengeteget kaptam az olvasás szeretetétől: nem csak kalandokat éltem át, hanem barátokat is szereztem (nem könyves karakterekre gondolok, hanem élő, lélegző egyedekre) és formálta a jellememet. Ezeket az örömöket pedig szeretném a lehető legtöbb emberrel megosztani.

4.) Honnan jött a blogod nevének ötlete?
Már kismillió plusz egy XY könyves kuckója nevű oldal van, én pedig valami egyedibbet szerettem volna. Aztán beugrott valahonnan a ,,szelek szárnyán” szókapcsolat, és a „szelek”-et kicseréltem „könyvek”-re. J

5.) Álnéven, vagy saját néven blogolsz? Ha álnéven, miért éppen ezt a nevet választottad?
Álnéven írok, de nem teljesen. Ha valaki ismeri a valódi nevem, és kihagy belőle néhány betűt, megkapja a bloggernevem. ;)

6.) Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
A könyv általános adatait (fülszöveg, író, stb.), az alaptörténetet, mennyire tetszett, a szereplőket és az általános véleményem az egészről. Szeretem színesíteni a bejegyzéseket még idézetekkel is.

7.) Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?
Ha szereplőről keresek képet, akkor az adott személy a lehető legjobban hasonlítson az általam elképzelthez. De szeretek még rajongói alkotásokat, és a könyvben történő fontos mozzanatokat megörökítő fotókat is bepakolni a szöveg mellé.

8.) Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Alapvetően nincs velük bajom, én is rendeztem már a blogon, és rendszeresen veszek is részt ilyen akciókon. Nagyon szép dolognak tartom, hogy az oldal írója/kiadó/szerző hajlandó saját költségre örömet szerezni másoknak. A kötelező megosztástól viszont falra tudok mászni. Értem én, hogy a blogger népszerűsíteni szeretné a játékot, de akkor tegye be plusz pontért.

9.) Szoktál recenziós könyveket olvasni?
Jelenleg olvasom életem első, recenzióra kapott könyvét, amit az Isteni Program szerzője, Körmendi Zoltán ajánlott fel. :D

10. ) Hogy reagálnak az emberek, ha elmondod nekik, hogy könyves blogger vagy?
Nem sok embernek mondom el, hogy mire „fecsérlem” a szabadidőmet, viszont akiknek igen, azok általában egyből linket kérnek, majd kijelentik, hogy ez milyen „menő” és, hogy most már tudják, milyen könyveket ne vegyenek nekem Karácsonyra. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése