2017. október 13., péntek

Book A Sloth Club mintadoboz - UNBOXING



Bocsánat az írásért, a postás összefirkálta a
dobozt. :/
Szerintem nincs olyan könyvmoly a világon, aki legalább Instagramon ne találkozott volna olyan könyves subscription box-okkal, mint a Fairyloot és az Owlcrate. Az utóbbit alapul véve végre valahára Magyarországon is indul ilyen kezdeményezés a Book A Sloth Club (későbbiekben BASC) csapata jóvoltából, ezzel hatalmas űrt betöltve a hazai olvasóközösség szívében. Mielőtt útnak indítanák első, novemberben postára kerülő dobozkáikat, néhány bloggert és vloggert megkértek, véleményezzék a mintadobozukat és mutassák be a szervezetet Nektek, olvasóknak. A Prológusnak köszönhetően én is egy lehettem ezen szerencsések közül, így, lássuk, mit is rejtett az én csomagom (mert bizony nem mindenki kapott mindenből ugyanolyat, de ezt később még kifejtem).


Kezdem a lényeggel, ugyanis gondolom maga a tartalom az, ami mindenkit érdekel. Vegyétek figyelembe, hogy ez csak egy tesztdoboz volt, a rendszer kipróbálása és a viszonylagos igényfelmérés céljával került kiküldésre (meg egy kis reklámozás is benne volt a dologban gondolom, de ez természetes :p), tehát az igazi dobozok ennél csak többet és jobbat fognak rejteni. :)

„[…] a minta doboz nem fedi belsejében le az első - valós - dobozt.
A designt (doboz), a logisztikát, illetve pár terméktípust teszteltünk ezzel, de nem vontunk még be kézműveseket, illetve az egyediség sem volt cél. Ami viszont a valós dobozoknál alap. Erre az alkalomra készített, egyedi termékek kerülnek többségében a dobozba.
Tehát az ELSŐ dobozban egyedi, kézművesek által erre az alkalomra és témára készített termékekkel, egy friss YA könyvvel (romantikus vagy fantasy) és egyéb, a témához és könyvhöz kapcsolódó tárggyal találkoztok majd. Az OwlCrate-et nézzétek, őket tartjuk etalonnak, az ő dobozaik minőségét és tartalmát vesszük alapul.
Az első doboz témája : Álom és Varázslat”

Amikor felnyitottam a dobozt, legelőször a benne rejlő dolgok leírását tartalmazó listával találtam szemben magam. Aki a későbbiekben nem akarja elspoilerezni magának a dolgokat, ezt tegye szépen félre, és túrjon könyékig a „finomságokban”.
Találtam továbbá:
- nagyon finom citrusos illatú fürdőbombát
- vadcseresznye ízű gyümölcsteát (a jó minőségű, magyar fajtából, nyami)
- kekszet, amin a tea szürcsölgetése közben elnyammoghatok
- 2 db Roald Dahl-os képeslapot és egy végtelenül aranyos cicás-kutyusosat
- " db BASC-os matricát



Őszintén szólva engem meglepetésként ért, hogy még a mintadobozba is tettek könyvet, nem számítottam rá, hogy ennyi pénzt belefektetnek egy tesztkörbe. De természet nagyon örülök neki, pláne, hogy ilyen szép borítójút kaptunk. Lauren Fern Watt:Egy kutya bakancslistája című regénye mellé kaptunk még egy, az írónő által kézzel írt levelet is, továbbá egy mágneses könyvjelzőt, ami személy szerint nekem talán a legjobban tetszik az egész dobozból (ebből is látszik, mennyire nem nehéz engem lenyűgözni… :D).



Összességében: A mintadoboz témája az állati címszó volt, véleményem szerint jól megoldották a készítők a feladatot. Külön tetszik, hogy nem kellett 60 réteg szikszalagon keresztülvágnom magam, hogy hozzájussak a termékekhez, bár sok bloggertársamhoz hasonlóan a logót (amihez azóta új tervezetet iscsinált a BASC csapat) középre, nagyobb méretben és jobb minőségben tettem volna. A belső csomagolóanyaga a doboznak különösen tetszik, nem tudom milyen fajta ez a csomagolópapír, de elfogadnék belőle egy gurigát. :D Továbbá az írónő által írt levélkét én lefordítanám magyarra, hogy minél több emberhez jussanak el a szavai. Mindenesetre, ha ezen a vonalon haladnak tovább, kicsit több kézműves terméket, esetleg merch tárgyakat (pl. nyaklánc, kitűző, kulcstartó, stb.) is mellékelnek majd a könyv mellé, szerintem mindenképpen megéri majd beruházni legalább egy dobozba, pláne, hogy 1000 forinttal lentébb vitték az árát.
Ezen felül, mint fentebb említettem, nekem kifejezetten tetszik, hogy az apróságokból volt 2-3 fajta variáció. Ebben látom a fantáziát, ugyanis el tudom képzelni, hogyha ezt bevetik az igazi dobozoknál is, akkor a könyvmolyok tudnának cserélgetni egymás között, ki-kivel ízlése szerint.

Technikai megjegyzések: Egy, az ország különböző pontjaira kiküldésre kerülő doboznál kardinális kérdés a posta. A mintadobozokat az MPL hozta el nekünk, akiktől nem első alkalommal találkozom, személy szerint én kifejezetten kedvelem őket. Két házhoz szállítást kísérelnek meg, ha második alkalommal sem veszem át a csomagot, a legközelebbi postán 10 napig őrzik azt. Ez rendkívül hasznos például az én esetemben, ugyanis a GLS-sel és társaival szemben, náluk nem kell aggódnom, hogy mindenképp legyen itthon valaki kedden 11 órakor, mert a postára akkor megyek be a dobozomért, amikor csak nekem kényelmes.
Külön kiemelném, mennyire szívmelengető azt látni, hogy a BASC csapata nemcsak meghallgatja, de meg is fogadja a tanácsokat, mint a logó és az ár esetében is, a posta-kérdésben is hallgattak a célközönség véleményére, és csomagponton is átvehetővé tették a dobozaikat, ami biztos sokaknak jól jön majd.

TIPP: Bár a novemberi dobozok alig egy óra alatt szinte teljesen elfogytak, ne felejtsétek el, hogy PROLOGUS10 kuponkódunkkal kedvezményt kaphattok, ha a BASC webshopjában vásároltok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése